
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia posa en marxa la segona edició del cicle de Tallers d’acompanyament a la criança, adreçats a pares i mares d’infants d’entre 3 i 7 anys, amb l’objectiu d’oferir espais de reflexió, suport i aprenentatge adaptats a les necessitats específiques de cada perfil familiar.
La regidora d’Acció Social, Família i Igualtat, Marilina Serra, ha destacat que “des de l’equip de govern apostam per iniciatives que donin eines reals a les famílies en el seu dia a dia, i aquests tallers en són un bon exemple”. Serra ha recordat que es tracta de la segona edició del cicle i que “l’experiència de l’any passat va ser molt positiva, amb una bona participació i una valoració molt favorable per part de les famílies”.
L’activitat es desenvoluparà mitjançant tallers simultanis i paral·lels per a pares i mares, una metodologia que permet aprofundir de manera diferenciada en les preocupacions, vivències i reptes associats a la paternitat i la maternitat, afavorint un acompanyament més proper i personalitzat.
Els tallers comptaran amb la participació de professionals especialitzats. El taller de paternitat serà impartit per Salva Egea, mestre i pedagog, mentre que el taller de maternitat anirà a càrrec de l’Espai Crisàlide, un equip d’expertes en acompanyament a la dona en l’àmbit de la maternitat i la salut reproductiva i sexual.
Les sessions tindran lloc a les Oficines Municipals de Sant Jordi, en horari de 17 a 19 hores, els dies 12 de gener, 2 de febrer, 23 de febrer i 16 de març de 2026.
Per facilitar la participació de les famílies, l’Ajuntament oferirà servei d’acollida per a infants a partir de 3 anys, amb reserva prèvia a través del correu electrònic igualtat@santjosep.org
Les persones interessades poden formalitzar la seva inscripció mitjançant el formulari en línia habilitat per l’Ajuntament.
