
La Junta de Govern local, ha aprovat definitivament l’adjudicació de les obres de construcció del CEIP ses Planes.
Aquestes obres, amb un preu de sortida de 4.829.052,52 euros, s’han adjudicat finalment a l’empresa Tecopsa per 4.081.593,67 euros.
L’empresa adjudicatària te un termini de 15 dies per complimentar la signatura del contracte més un mes pel replanteig des de la signatura d’aquest.
Així, la previsió és que les obres comencin aquest mes de maig i que en setembre de 2020 l’alumnat i professorat del Ceip Ses Planes estreni el nou centre.
Recordem que el termini d’execució és de 14 mesos i que la urbanització i adequació de les zones d’aparcament exteriors, tant per vehicles com autobusos, i dotació de serveis ja està finalitzada.